Kontakt - mapy - doprava

Napište nám: Komunikace přes web

Firma: Ing. Vítězslav Sekanina - SEKOPROJEKT

IČO: 11095792   DIČ: CZ5412290279

Doprava - jak se k nám dostanete:

z ČR do Špindlu

Okudkoliv musíte jet na Vrchlabí a z kruhové křižovatky před (za) Vrchlabím směr Špindlerův Mlýn......naplánovat trasu
Mapa DIAS ve Špindlu 3

Cesta ve městě: Vždy jeďte po směrovkách STOH!
Popis cesty: V centru Špindlerova Mlýna u bílého mostu odbočíte doprava směr Svatý Petr (nebo sjezdovka STOH), projedete centrem, jedete do kopce, míjíte Skiareál s lanovkami (vpravo) a před dalším stoupáním odbočíte vpravo s kopce a jedete směr sjezdovka STOH podél potoka až k chatě DIAS, která je u cesty nalevo, přímo pod sjezdovkou Stoh....trasa

Mapa Špindlu                Příjezd k chatě DIAS               Pohled na chalupu při příiezdu
Z centra Špindlerova Mlýna dojedete k chalupě pohodlně a to i v zimě (cesta je denně upravovaná) podél Dolského (Svatopetrského) potoka až pod sjezdovku Stoh, kde je chata DIAS.
  • Mapa zimní se sjezdovkami, chatou DIAS a trasou skibusu (tečkovaně) ke stažení v JPG zde.....Mapa sjezdovek

Skibusy ve Špindlu

MHD, autobusy a lanovky v létě, na jaře a na podzim

Od poloviny dubna do poloviny prosince jezdí kolem chaty DIAS autobus městské dopravy, kterým se dostanete (za 10,- Kč) do centra, do Bedřichova a zase zpět do Svatého Petra. Na Špindlerovku vás doveze autobus (za 40,- Kč) nebo taxi (od 50,- Kč), na hřebeny vás dovezou lanovky .....více zde

Taxi

- TAXI Hendrych tel. 603 218 222

- Go taxi tel. 800 800 108, +420 774 800 006

Taxi vás doveze např. na Špindlerovku od 50,- Kč/osobu

Webkamery

Aktuální situaci ve městě, na STOHU a ve skiareálech, stav počasí i teploty můžete sledovat na webových kamerách:

Chata DIAS je také na Facebooku, podívejte se, a klikejte "To se mi líbí":

Navigace na webu  -  Rejstřík hesel - hledejte a klikejte

- adresa -  ceník - doprava - fotky - galerie - jarní prázdniny - kalendářlanovky léto - lanovky zima letní aktivity - mapa - novinkyokolí - penzion počasí -prázdniny  - rezervace - Skiareál - skipasyskibusy - špindlerův mlýn - ubytování - volné termíny - výlety - webkamery - záruka - zimní aktivity -