Výlety od Špindlerovky

Turisti

Autobusem nebo taxi a pak pěšky

Celý rok vás na hřebeny doveze autobus nebo taxi, třeba až na Špindlerovku...Jízdní řád >

Nad ledovcovými jezery a třeba až na Sněžku  - DOPORUČUJEME !

- autobusem nebo taxi na Špindlerovku (40,- nebo 50,- Kč a od chalupy za 70,- Kč), od Špindlerovky po čevené na Stříbrný hřbet, kolem Poledních kamenů, nad překrásnými ledovcovými jezery v Polsku Maly a Velky Stav (zde překrásné rozhledy do Polska a na Sněžku), na rozcestí, od rozcestí po červené* až na Sněžku, pak po modré na Luční (oběd nebo svačina nebo jen pivo), po červené na Výrovku a pak po zelené Dlouhým dolem z kopce až k chalupě DIAS - trasa na Sněžku a zpět až k chatě DIAS celkem 19,8 km)

*Pozn.: Nebo, když nechcete až na Sněžku, tak jděte od rozcestí po žluté na Luční (oběd...), pak po červené na Výrovku a pak po zelené Dlouhým dolem z kopce až k chalupě DIAS - ......tato trasa (bez Sněžky) 14,2 km na turistické mapě

Přes Vysoké kolo na Sněžné jámy - Delší ale moc pěkné !

- autobusem nebo taxi na Špindlerovku (40,- nebo 50,- Kč a od chalupy za 70,- Kč), odtud po červené kolem Petrovy boudy (vyhořelé), přes Dívčí kameny, po úbočí hory Vysoké kolo ke Sněžným jamám - krásné výhledy, po žluté na Labskou boudu, dále po modré kolem Labského vodopádu Labským dolem, pak přes centrum Špindlu zpět na chalupu DIAS......trasa 20 km na turistické mapě

Čertovou strouhou - nenáročné

- autobusem nebo taxi na Špindlerovku (40,- nebo 50,- Kč a od chalupy 70,- Kč), odtud po žluté kolem Erlebachovy boudy (zde se stavte na oběd nebo aspoň na kafe - příjemné prostředí, krásný výhled, příjemná restaurace - DOPORUČUJEME) a Josefovy boudy směr Čertův důl. Na rozcestí, kde jde žlutá dolů k boudě u Bílého Labe pokračujte dále po neznačené cestě až k začátku naučné stezky Čertova strouha, zde vyjděte ještě pár metrů výše a prohlédněte si zbytky staré kovárny a pak dolů podél vody naučnou stezkou k boudě U Bílého Labe (zde nyní dobrá hospoda), odtud můžete buď po žluté kolem Kozích hřbetů až na rozcestí, kde nejděte po žluté dolů, ale pokračujte po neznačené cestě k vodárně pod Horalem a pokračujte dolů z kopce k chatě DIAS -trasa celkem asi 12 km. Nebo můžete jít od boudy U Bílého Labe po modré údolím Bílého Labe k Dívčím lávkám (varování - nezastavujte na Myslivně), pokračovat podél Labe pod Medvědín a dál okolo srubu pod Medvědínem (doporučujeme) do centra Špindlu  a odtud k chatě DIAS - tato trasa 13,5 km na mapě zde. Celý tento výlet (obě trasy) je převážně z kopce, jde se z 1200 m n.m. do cíle 805 m n.m., proto je nenáročný na fyzičku a na čas.